Ebak - outside of d box -

Mimpi gigi geraham tercabut!

Isnin, 6:45am - pagi smua!!..pagi ini aku agak sikit kerisauan..mlm td aku mimpi gigi geraham bawah belah kanan aku tercabut..mula2 mimpi mcm gigi tu goyang jer.. lepas tu aku nk berus gigi (crite ni crite dlm mimpi) dan tibe2 gigi geraham aku terkeluar dr mulut!! WARGH! aku pun letak kat tepi sinki..... :(

rasanya ramai pun tahu apa tafsiran mimpi gigi patah atau tercabut ni kan..dh lama aku tahu mimpi2 sebegini membawa pengertian MUNGKIN ada ahli keluarga terdekat atau org yg kita sayang akan pergi meninggalkan kita..tp mgkin jgk mimpi nih hanya mainan tido kita..cuma ye atau tak aku tetap risau..smpai pagi ni aku still befikir dan teringat mimpi tuh..aku ingat smua ahli kluarga aku..mudah2an xde apa yg buruk berlaku..''ya Allah, jauhkan segala musibah kpd smua ahli keluargaku..peliharalah kesejahteraan dan keselamatan walau di manapun mereka berada..amiiiin...''

wpun kita x boleh percaya dgn maksud mimpi2 ni smua..kerisauan dlm hati tetap jgk ada..cuma dlm hati nih mmg sentiasa berdoa smoga xde apa yg x diingini berlaku..hadoiya~ camana bleh mimpi lagu ni... :(