Ebak - outside of d box -

Malaysian Gay Love?

Ceh,, ni adalah first post ak yang ak ingin share kpd kawan2 dn sahabat2 disebalik dunia sekarang...(wow~ bahasa melayu baku tuh). Direct to the point, ak suka 'berjalan-jalan' dalam FB, untuk melihat segelintir mnusia ber-FB. hehehe..(time2 boring je lah..). jadi, dalam duk berjalan2 tiba2 ak ternmpak satu blog yg tarik perhatian nk 'like' yakni ... We LIKE draqulanine blogspot  (http://www.facebook.com/home.php#!/pages/We-LIKE-draqulanine-blogspot/207416799294196 dan  [KH] KenaHack.com (http://www.facebook.com/pages/We-LIKE-draqulanine-blogspot/207416799294196#!/pages/KH-KenaHackcom/192714420777068).

....jadi, ak sngt curious nak tahu activities dan ape yg diorang HACK sbb kedua2 page ni adalah hacker adminnye. sempat jugak sneak sal "Twitter Kieran HOT FM di-Hack" dan "Facebook Shahir AF8 kene HACK".. x paham jugak knp mrk hack page tuh~ itu tak memeranjatkn.... ttp, bile scroll di page We LIKE............blogspot( pnjg sngt namenye dih,, trpaksa skip ) ade blog yg dy mrancang nk HACK! YER! yg ni mmg ptt HACK, kalau nk, HACK + WORM + TROJAN + ANNELIDA(spesis cacing tanah) + LINTAH BULAN + mcm2 lg yg boleh page tuh MAMPOS trus..hehehe.. MALAYSIAN GAY LOVE, tu la blog yg ak maksdkn.. :D

 Apa yang memalukan, seperti yang kita tahu, mereka itu berbangsa Melayu, dan Melayu adalah sinonim dengan Islam. Mereka telah memalukan bangsa Melayu, dan secara tidak langsung telah memalukan agama Islam. Apa yang pasti, inilah kerosakan dan kebejatan yang berlaku tatkala Islam tidak didaulatkan dalam kehidupan... alahai... ak sempat print page untuk korang tengok betapa bejatnye sosial masyarakat masa kini! tp, untuk keselamatan ak dah letak 'censored tag' dekat yang tidak sepatutnya. 

.. HA3! ha ni dia >>




Geli akk nengok? Hakikatnyer, Manusia prnah ditimpa musibah besar angkara gejala itu sebagaimana peristiwa Nabi Luth dan apa yang brlaku di bandar Pompei, Itali sudah cukup memberikan gambaran kelaknatan mengenai gejala ni..... Lihatlah kesan kemusnahan dan bencana alam yang ditinggalkann untuk renungan dan ingatan umat selepas itu. Namun manusia kembali leka. Hari ini, gejala tersebut begitu berleluasa. Ia bukan lagi tertumpu di negara sekular malah merebak ke negara-negara Islam. 




Internet turut menjadi senjata bagi golongan gay untuk mempromosi, diri, kegiatan dan budaya golongan tersebut menerusi laman web tertentu (conth: Malaysian Gay Love tadi) . Maka tidak hairanlah dengan kewujudan laman sosial FB, kegiatan mereka mudah dikenali dan senang bergerak. Tidak pasti sejauh manakah pihak berkuasa memantau hal ini. Tetapi berdasarkan laman web itu dan banyak petunjuk lagi, boleh dirumuskan bahawa pasangan gay dan lesbian makin bebas melakukan aktiviti seks luar tabii. Sedangkan tindakan penguatkuasaan amat terhad malah cukup kompleks untuk menanganinya. Kalau dahulu lelaki dan wanita boleh ditangkap kerana bersekududukan tetapi apa tindakan pihak berkuasa agama jika sesama lelaki bersekedudukan? 





Kita sudah tidak larat mendengus dan menggeleng kepala apabila mendengar 1001 cerita tentang 
gejala tersebut di tanah air ini. Kalau dibongkar habis-habisan, pasti ia lebih menggerunkan. Mungkin sama dahsyat dengan keadaan di Uganda. Cabarannya, berapa banyak lagi yang kita tidak tahu tentang gejala tersebut.




SYIKIT SYEDUTAN:


"Maka tatkala datang azab Kami, Kami jadikan negeri kaum Luth itu yang di atas ke bawah (Kami balikkan), dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi, yang diberi tanda oleh Tuhanmu, dan siksaan itu tiadalah jauh dari orang-orang yang lalim. " (QS. Hud: 82-83)


Maka Kami jadikan bahagian atas kota itu terbalik ke bawah dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang keras. (QS. Al-Hijr: 74)


Para ulama berkata: "Jibril menghancurkan dengan ujung sayapnya tujuh kota mereka. Jibril mengangkat semuanya ke langit sehingga para malaikat mendengar suara ayam-ayam mereka dan gonggongan anjing mereka. Jibril membalikkan tujuh kota itu dan menumpahkannya ke bumi. Saat terjadi kehancuran, langit menghujani mereka dengan batu-batu dari neraka Jahim. Yaitu batu-batu yang keras dan kuat yang datang silih berganti. Neraka Jahim terus menghujani mereka sehingga kaum Nabi Luth musnah semuanya. Tiada seorang pun di sana. Semua kota-kota hancur dan ditelan bumi sehingga terpancarlah air dari bumi. Hancurlah kaum Nabi Luth dan hilanglah kota-kota mereka. Nabi Luth mendengar suara-suara yang mengerikan. Isetrinya melihat sumber suara dan dia pun musnah."Wallahualamm.....

4 comments:

nurfatiha blacky said... Best Blogger Tips

mak aishh. mace2 lonie. aduii

ebak_rahimi said... Best Blogger Tips

eh,, x prase ado komen.... ha3....
ni br 3 kpg gmbr... add lg ah...

Ainna Jalil said... Best Blogger Tips

taubat la

draqulanine said... Best Blogger Tips

salam.. sedang aku mencari 1 notis amaran 1 blog yang memaki hamaun aku dalam blog nya, tetiba perasan benda nie.. hu3.. thx pada kawan ea.. untuk makluman fan page fb we like draqulanie blogspot dah x wujud but anda bleh terus ke blog saya di http://draqulanine.blogspot.com...

sekali lagi terima kasih.. sokongan rakan2 yang menyokong untuk hack web2 gay amat saya hargai